Mijn favoriete tv-serie

Wie kent de serie The Walking Dead? Niet echt de meest vrouwelijke serie, dat weet ik. Maar deze serie is zo gaaf! De serie blijft me verbazen en elke keer heeft een aflevering genoeg schrikmomenten om mij een halve hartverzakking te geven. Benieuwd naar mijn verdere mening en waar je het kan kijken? Lees snel verder!
De serie gaat over een groep mensen die met z'n allen proberen te overleven tegen de walkers (zombies). Een erg lastige opgave, dus door de seizoenen heen gaan er ook verschillende mensen dood. The Walking Dead gaat echt niet alleen over overleven, ook al lijkt dat misschien wel zo. Er zijn verhaallijnen die door de serie heen lopen en er komt ook zeker liefde in voor. 

Het acteerwerk vind ik echt van iedereen top. Dat heb ik niet vaak met series of met films. Ook telkens als ik de serie kijk, ben ik zo benieuwd hoe het is om zo een zombie te spelen en hoe lang de make-up mensen aan één persoon gezeten hebben. 

The Walking Dead is een serie die wordt uitgezonden op FOX. Inmiddels zijn we al bij seizoen vier, maar je kan via internet de vorige seizoenen terugkijken (of natuurlijk gewoon de boxen kopen).

Kenden jullie The Walking Dead al en welke serie(s) volgen jullie? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment