Tag: ABC

Al best veel bloggers hebben de ABC tag gedaan, maar toch wilde ik hem zelf ook nog "even" doen. Ik ben er trouwens achter gekomen dat er twee verschillende ABC tags zijn. Eentje waarbij voor elke letter iets bedacht is en eentje waarbij je zelf iets leuks verzint bij een letter. Aangezien ik zin heb om creatief te doen heb ik voor het tweede gekozen.
Appen. Ik denk dat iedereen wel bekend is met dit begrip. Ik app heel de dag door met alles en iedereen. Soms ben ik heel blij als het even rustig is op Whatsapp, maar ik ben vaak de gene die aan het doorpraten is. 
Bloggen. Haha dit spreekt wel voor zich. Bloggen is gewoon heerlijk om te doen. Een top uitlaatklep voor (bijna) alles. 
Cola. Dit drink ik elke dinsdagavond tijdens de borrel in plaats van alcohol. Sowieso drink ik het vrij vaak als ik buiten huis ben. 
Durven. Je moet niet altijd de kat uit de boom kijken vind ik. Je moet ook echt iets durven doen, anders bereik je niks in het leven. 
Elie Saab. Ik heb al eerder een artikel geplaatst met mijn favoriete haute couture jurken van Elie. Echt, ik ben verliefd op dit merk.
Fashion. Tja, dit heeft geen uitleg nodig toch? Ik hou gewoon van fashion en probeer er steeds meer over te schrijven op mijn blogje. 
Grijs/groen/blauw. Mijn ogen... Het is heel raar, maar soms lijkt het alsof ze blauw zijn en soms lijkt het alsof ze groen zijn. Apart. 
Hogeschool van Amsterdam. Mijn opleiding volg ik aan de Hva. Locatie: Weesperplein. Ons gebouw is voor alleen maar MIC studenten. 
IJs. Ik hou echt van schaatsen. Ik ben er mee opgegroeid en heb al heel wat kilometers gereden. Wat jullie niet weten is dat ik even op wedstrijdschaatsen heb gezeten. Schaatsen is echt een van de weinige dingen die ik leuk vind aan de winter. 
Jeans. Ik draag bijna alleen maar jeans. Heel soms draag ik ook wel rokjes. Eigenlijk bijna niet. Vooral niet nu. Veels te koud!
Kleur. Kleur in je leven is belangrijk. Wanneer iets minder goed gaat, moet je je juist op kleur focussen, dan wordt alles weer een beetje beter. 
LUX. Dit is de naam van het dispuut waar ik bij zit in Amsterdam. Allemaal lieve meiden en ik ben nog steeds erg blij met mijn keus. Liefde voor mijn dispuut!
Media, informatie en communicatie. Zoals jullie misschien wel weten doe ik de opleiding Media, informatie en communicatie. Een leuke en vooral brede opleiding. 
Nieuws. Wie houdt er nou niet van iets nieuws of überhaupt goed nieuws. Nieuws heeft zoveel verschillende betekenissen. 
Ouders. Mijn ouders zijn erg belangrijk voor me. Ik kan alles met ze bespreken en ik heb gewoon een goede band met ze. 
Propedeuse. Dit jaar wil ik mijn P halen. Nu heb ik nog maar zes punten (van de twaalf die je tot nu toe kan halen), maar ik denk dat het wel goed moet komen. Ik weet zelf heel goed dat ik er even iets meer aan moet sjorren. Vooral aan mijn concentratie...
Quotes. Quotes zijn leuk en leerzaam. Ik struim vaak Weheartit af op zoek naar mooie quotes. Ik doe er verder niks mee, maar ze zijn gewoon mooi om te lezen.
Racoon. De meesten van jullie zullen Racoon wel kennen denk ik. Vooral als je 3FM luistert, Shoes of Lighting staat namelijk in de de mega top 50.
Stier. Ik ben in mei jarig, dus dat betekent dat ik het sterrenbeeld van een stier heb. Niet echt heel interessant, maar tja. 
Thee. Jammie. Ik krijg nu al weer zin in een kopje thee. Heel lekker als je thuis komt en een kopje thee kan drinken met een koekje.
Uitgaan. Heerlijk. Gewoon alles vergeten en lekker gezellig doen met vrienden. In Spanje ben ik om de dag wezen stappen en stiekem mis ik dat wel een beetje. 
Vrienden. Vrienden zijn voor mij echt heel belangrijk. Ik heb een beste vriendin waar ik echt alles aan kwijt kan. Daarnaast heb ik nog veel goede vriendinnen (lees: onder andere dispuut). 
Water. Ik drink echt veel water. Wanneer ik op de dinsdagavond geen zin heb in cola, dan drink ik continu water. Wat wel zorgt voor plaspauzes.
X. Sorry, ik weet echt niks met de X te verzinnen.
Youtube. Dit is echt mijn uitkomst wanneer ik weer eens geen minuten heb. Ik weet dat er wel een site/ programma is waarmee je alle ads kan skippen, maar ik vind dat toch wat eng.
Zusjes. Ik heb een heel lief jonger zusje van veertien jaar. Het is echt een schatje, maar soms kan ik haar echt niet uitstaan. Dat heeft iedereen denk ik wel eens... 

Oké, deze tag was nog lastiger dan dat ik had gedacht. Bij sommige letters moest ik echt lang nadenken. Gelukkig is het helemaal gelukt, op één letter na dan. 

Wat vinden jullie van deze tag en hebben jullie 'm ook al gedaan? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment