Just Dance 2014 by Sepehr; verslag, foto's en de goodiebag

 Ik voelde me heel vereerd toen ik deze uitnodiging in mijn inbox kreeg. Natuurlijk kon ik hier geen nee tegen zeggen en drie dagen geleden ging ik na mijn tentamen naar het event. Benieuwd naar mijn foto's en het verslag? Lees snel verder!
L'entrée.
Wachten in de red room.
BNN'ers spotten; Mascha van Beautygloss, Sharon Pieksma van o.a. HNTM 2013, Saar Koningsbergen van Veronica en TMF. Niet op de foto, maar ook aanwezig: Ralf van Eurovisiesongfestival, Laura Ponticorvo van Mijn Vieze Vette Verloofde en vast nog meer mensen die ik alleen niet heb gezien/herkent.
De super vette over-the-top ontwerpen van Sepehr Maghsoudi
Optredens van Natalie La Rose (Wild Ones met Flo Rida), Shaker en zijn dansers tussen de show door, heel fijn voor de afwisseling!
The end.
De goodiebag...
De inhoud van de goodiebag, willen jullie een review zien van Just Dance 2014?

Ik ben weer een hele ervaring rijker hoor! Het spel Just Dance 2014 is trouwens echt een aanrader, erg nice om te spelen.

Wat vinden jullie van mijn verslag en zijn jullie ook wel eens naar persevents geweest? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment