Tag: common white girl

Het is zo lang geleden sinds de laatste keer dat ik een tag heb ingevuld. Deze tag zie ik al een tijdje rondcirkelen op Youtube en in bloggerland. Toen besloot ik dat het tijd werd dat ik hem zelf ook ging invullen. Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees snel verder!
Favoriete Starbucks drankje?

Frappuccino Caramel for sure. Echt geweldig dat spul. Ik bestel dit bijna altijd als ik bij de Starbucks ben. Ik heb ook wel eens cappuccino of chocolademelk genomen, maar frappuccino caramel blijft voor mij nummer 1.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Driekwartier. Valt mee toch? Aangezien ik anderhalf uur moet reizen om op school te komen, doe ik er liever niet langer over, anders moet ik nog vroeger mijn nest uit...


Hoeveel selfies maak je op een dag?

Meestal eentje, maar dat hangt er wel heel erg vanaf. Die ene gaat eigenlijk altijd over Snapchat, telt dat mee? Verder maak ik niet zo vaak selfies.

Hoeveel Instagram followers en foto’s heb je?
Haha heel sneu dit. Ik heb welgeteld elf volgers en 36 foto's. Als je mijn oh zo boeiende account wilt volgen, fashionbymariette is de naam. 

Zeg je weleens LOL of OMG hardop?
LOL zeg ik echt nooit. Maar ik zeg wel eens 'oh my god/gosh'. Geen OMG, nee daar doe ik niet aan. 

Draag je kledingstukken weleens vaker dan één keer?
Like serious? Ja natuurlijk, net als die andere 99% van Nederland. Zelfs als ik het geld ervoor zou hebben, zou ik mijn kleren vaker blijven dragen. Onzin vraag dit.

Ben je racistisch?
Nee.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Twitter. Ik tweet steeds vaker, maar ik blijf het lezen van tweets het leukst vinden. Op Instagram volg ik niet eens zoveel mensen, dus er valt ook niet zo veel te kijken daar.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Bloggen, school en mijn vereniging. Dat zijn de dingen die ik elke dag doe en het grootste deel van mijn tijd doe. Niet specifiek één ding eigenlijk...

Wie zijn je favoriete Youtubers?
Josephine van Oohlarouge, Luna van Lunalovelyworld, Teske en Vera Camilla. 

Hoe vaak doe je je nagels?
Iets van twee keer per maand. Niet veel meer, wel minder. Ik ben veel te ongeduldig om mijn nagels netjes te lakken en te drogen. 

Ben je een shopaholic?
Was, 'vroeger' bezocht ik echt elke week de stad en kocht ook daadwerkelijk iets, maar tegenwoordig heb ik daar echt geen tijd meer voor. Ook heel fijn voor mijn portemonnee, sowieso blijft die leeg gaan. Of ik nou wel of niet winkel.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Haha heel slecht dit, maar ik heb Mean Girls nog nooit gezien. Mean Girls staat wel heel hoog op mijn 'moet ik nog kijken' lijstje!

Heb je veel kleren?
Tja, wat noem je veel of weinig? Ik kan één kledingkast wel goed vullen, zelf heb ik er twee. Dat is alleen maar omdat ik twee huizen heb, maar mijn kleding past makkelijk in één kast.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Hééééél soms, maar dat is alleen als ik er aan denk en het echt mooi vind. Ja, eten is ook een kunstwerk op zich!

Draag je elke dag make-up?
Nee, hangt van mijn stemming en de tijd af. Ik weet dat ik het 's avonds vaak vergeet af te halen, daarom draag ik het niet elke dag. 

Hoe stijl je meestal je haar?
Niks bijzonders, ik was het een paar keer per week en ik borstel het elke ochtend en avond. Soms doe ik er ook spul in dat het minder gaat pluizen (nadeel van dik haar!).

Zie je er altijd presentable uit?
Haha, nee. I wish! Je wilt mij niet tegenkomen in een weekend als ik thuis ben. Rampzalig. Of de woensdagochtend. Ook geen pretje...

Ik vond het echt heel leuk om deze tag te doen en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen. Je mag hem zeker overnemen (waarom claimen) en ik ben erg benieuwd naar de uitkomsten.

Wat vinden jullie van deze tag en hebben jullie hem ook al gedaan? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment