Favorieten: (bijna) dagelijkse make-up

Ik schrijf bijna nooit over beauty over mijn blog. In het verleden heb ik wel een gastbeautyblogger gehad, maar door omstandigheden blogt zij niet meer voor Fashion by Mariette. Aangezien ik steeds vaker mascara en eyeliner draag, wilde ik hier graag een artikel aan wijden.

Greenland lippenbalsem: deze lippenbalsem heb ik in een goodiebag gekregen en hij is echt heel fijn. Hij ruikt lekker en maakt mijn lippen fijn zacht.

Etos eyeliner: ja eyeliner! Dit is iets wat ik echt leuk vind om te doen. Ik probeer steeds vaker een wing te maken en hij lukt ook steeds beter. De eyeliner blijft goed zitten en is gewoon fijn in gebruik.

Maxfactor Masterpiece mascara: mascara's van Maxfactor vind ik echt heel fijn. Ze klonteren niet en ze zijn gewoon fijn in gebruik. Deze mascara maakt mijn wimpers voller en lekker zwart.

Wat zijn jullie favorieten en welke producten gebruiken jullie (bijna) elke dag? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment