Review: Just Dance 2014

Just Dance 2014 is echt een amazing game. Ik heb hem samen met mijn zusje al heel wat keren gespeeld afgelopen dagen en we hebben echt veel lol gehad plus calorieën verbrand. Benieuwd naar mijn review? Lees snel verder!

Toen ik de game vond in mijn goodiebag was ik meteen al enthousiast. Ik hou namelijk van dansen en van de Wii. Mijn zusje wilde Just Dance maar al te graag met mij uitproberen en we hebben iets van vier uur achter elkaar gedanst. Vermoeiend! Echt serieus, na het eerste dansje waren we al best uitgeput, maar we wilden meer! We hebben bijna alle liedjes al gedaan en geen één verveeld. 

Het leuke aan Just Dance 2014 vind ik de verschillende liedjes en dat je het met meerdere mensen kan spelen. Thuis hebben wij "helaas" maar twee Wii-sticks, maar je kan het met z'n vieren spelen. Als je je Wii aansluit op internet kan je nog meer liedjes downloaden, onze Wii wil daar niet echt aan meewerken helaas. Maar dat maakt eigenlijk niet zo veel uit, want de liedjes die er al op staan zijn heel nice. 

Just Dance 2014 is echt een aanrader als je veel fun wilt hebben en ook nog eens leuk calorieën wilt verbranden. Ik zou het wel samen doen, dubbel zo veel plezier. 

Wat vinden jullie van Just Dance en hebben jullie hem zelf ook thuis liggen? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

PS. Just Dance 2014 is te koop voor een adviesprijs van 44,95. 

0 comments:

Post a Comment