New in: Vero Moda winterjas

 Oh yeah, ik heb eindelijk een nieuwe winterjas. Mijn jas van vorig jaar (of al van twee jaar geleden) is echt kapot en kan ik gewoon niet meer aan. Dus ik heb eindeloos gezocht naar de perfecte jas. Aangezien ik best kieskeurig ben, was dat nog een hele opgave. Maar het is gelukt! Benieuwd naar de bijzonderheden van deze jas? Lees snel verder!


Op de eerste foto ziet hij er heel vormloos uit, maar aan de achterkant is er iets van elastiek wat een taille vormt. Het bontje kan je er trouwens afhalen. De jas is echt vet warm, winddicht en waterdicht.

Ik ben zo blij dat 'ie maar dertig euro was en ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Toepasselijk is de naam van de jas: lottery jacket.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe winterjas en hebben jullie ook al een nieuwe jas? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment