Aanrader: Ctaste in Amsterdam

Laatst ben ik met mijn vader, zijn vriendin en mijn zusje naar Ctaste in Amsterdam geweest. Dineren in het donker. Ik dacht dat ik heel zenuwachtig van te voren zou zijn, maar dat veel gelukkig erg mee. Benieuwd naar mijn ervaringen? Lees snel verder
Wij hadden, heel luxe, vijf gangen. Eerst een amuse (een klein hapje), daarna een voorgerecht, hoofdgerecht, amuse en nagerecht.

Het is zo raar om iets te eten wat je niet ziet. Ik dacht eerst nog dat ze misschien de rand van het bord hadden verlicht of de glazen, maar je zag echt niks. Natuurlijk kregen we niet te weten wat we aten, alleen de drankjes wisten we (die bestelden we gewoon). Het is echt lastig om smaken te raden zonder het eten zelf te zien. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik niet alles even lekker vond, maar ik heb wel veel opgegeten. 

Een fles water bestellen is trouwens niet aan te raden, ik heb vol over mijn broek heen gemorst en heb het halve diner met een natte broek gezeten. Doe ook niet je nette kleren aan, de kans dat je morst is erg groot. 

Als je bij Ctaste wil gaan dineren, moet je wel van te voren reserveren. Ik zou het zeker aanraden, het is wel vrij prijzig, maar het is zo een gave ervaring. Zeker doen!

Kenden jullie Ctaste al en wat vinden jullie van mijn review? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment