Internet in de trein

Bijna iedereen heeft wel eens gezeikt over de NS. Treinen die te laat komen, onderweg vertraging krijgen of zelfs helemaal niet opdagen. Ik moet bekennen dat ik ook wel eens heb gezeikt op de NS. Vreselijk als je net je aansluiting met de metro mist en dan wel zes hele minuten moet wachten. Ik ga nu niet zeggen dat de NS er ook niet veel aan kan doen ofzoiets, maar ik wil wel even een lichtpuntje in de spotlights zetten.
Internet in de trein. Aangezien ik nog steeds niet mijn nieuwe nummer durf te gebruiken (lees: ik heb geen zin om overal alles aan te gaan passen), moet ik nog steeds gebruik van wifi om bijvoorbeeld te whatsappen. In de trein doet de wifi verbinding vaak vervelend, yes I know, maar als 'ie het doet, dan doet 'ie het gewoon. Op de laptop is de verbinding gek genoeg een stuk beter en hij maakt ook altijd meteen verbinding (wat niet het geval is op mijn telefoon). 

Wat ik eigenlijk met dit artikel wil zeggen, is dat je uit elk negatief iets wel iets positiefs kan halen. Als je bijvoorbeeld vertraging hebt, kan je langer muziek luisteren op Spotify met internet in de trein. Haha, wat ik nu doe terwijl ik dit artikel schrijf.

Maken jullie wel eens gebruik van internet in de trein en vinden jullie ook dat we uit elk negatief iets wel iets positiefs kunnen halen? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment