Persoonlijke updates over van alles

Het is zo druk met alles! Overmorgen moet ik samen met mijn projectgroepje een groot project inleveren. De deadline is gelukkig niet in de ochtend, maar pas om vier uur 's middags, maar alsnog... We zijn er bijna 24/7 mee bezig en iedereen zit er echt heel erg doorheen. Benieuwd wat er nog meer speelt? Lees snel verder.

Even wat leuker nieuws: ik heb weer een bijbaantje! Deze keer is het bij de bakker bij mij in de buurt (meesterbakker van Maanen). Ik werk elke zaterdag en het zijn geen regelmatige tijden als bij de C&A. Het werk is heel afwisselend en een uitdaging, precies wat ik zocht. Gelukkig heb ik ook nog een leuk inkomen. 

Verder zit ik natuurlijk bij een studentenvereniging. Op dat gebied is het nu gelukkig al een stuk rustiger nu de ontgroening voorbij is. Ik heb nog wel twee keer per week daar iets, maar dat is echt super leuk en gezellig. Het klinkt heel fout, maar ik vind het zo lastig om tussen mijn vereniging en school beslissingen te maken. Ik wil namelijk zo veel mogelijk uit mijn studententijd halen (studentenvereniging), maar natuurlijk ook mijn school halen. 

Er is nog iets minder leuk gebeurd... De hond van de vriend van mijn moeder is gisteren ingeslapen. Hij was al wel iets van dertien jaar oud en hij wilde echt niet meer eten of drinken. Vervelend was ook dat zijn medicijnen niet meer aansloegen. Dus voor zijn eigen bestwil is deze beslissing gemaakt. R.I.P. schat!

Vorige week was wel echt een rollercoaster aan emoties voor mij. Ik heb bijvoorbeeld gewoon samen met mijn beste vriendin een potje zitten janken toen we elkaar weer zagen (laatste keer was eind van de vakantie). We hadden al wel een aantal keer gefacetimed, maar zo blijkt het maar weer dat elkaar zien in het echt totaal iets anders oproept. 

Oké, sorry voor dit onsamenhangende artikel, maar ik moest dit gewoon even kwijt. 

Hoe gaat het met jullie en met al het werk/studie/school? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment