Mini shoplogje: winterschoenen, werkschoenen en H&M


 Niet echt veel bijzonders wat ik laatst heb geshopt, maar ik wilde het toch met jullie delen. Die prachtige zwarte laarsjes heb ik nodig voor mijn werk bij de bakker. Het is daar best glad en als we de winkel aan het eind van de dag gaan schoonmaken wordt er veel water gebruikt. Heel grappig als je dan stoffen schoentjes aan hebt.


Ik ben echt blij met mijn nieuwe winterschoenen. Mijn oude zijn op zich nog wel goed, maar de zool begint steeds dunner te worden en ze zijn gewoon echt viezig (nee, het valt niet meer schoon te maken). De tien euro spijkerbroeken van de H&M zijn misschien slecht, maar wel heel chill. En het vijf euro rokje had ik gewoon nodig.

Wat vinden jullie van mijn aankopen en wat hebben jullie laatst nog gekocht? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment