Love for Soundcloud


Waarschijnlijk kent bijna iedereen Soundcloud allang. Maar ik ben weer zo iemand die er sceptisch over was (ik weet ook niet waarom) en er niet aan wilde beginnen. Ik dacht dat als je een account had, dat je dan na een tijdje geld moest gaan betalen. In ieder geval, ik heb nu een account op Soundcloud! Benieuwd wat mijn favoriete artiest hier op is? Lees snel verder.
Een week of twee geleden raadde een vriend van mij Mees Dierdorp aan op Soundcloud. Nieuwsgierig als ik ben ging ik het meteen luisteren en ik was verkocht. Wat een heerlijke mixen maakt die gast! Het leuke is ook nog dat hij Nederlands is. 

Ik ben verder echt een newbie op Soundcloud en ben heel erg benieuwd of jullie nog leuke aanraders hebben voor mij.

Gebruiken jullie Soundcloud en kenden jullie Mees al? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

PS. Vrijdag 6 december is de album release in Amsterdam van Mees.

0 comments:

Post a Comment