Op welke social media kan je mij stalken?

Zoals veel bloggers zit ik niet alleen op Blogger zelf, maar op verschillende social media. Op het ene platform ben ik actiever dan op de andere, maar ik probeer wel steeds actiever te zijn tegenwoordig. Aangezien ik het idee heb dat niet iedereen weet en beseft waar Fashion by Mariette allemaal online op is, is er nu dit artikel. 

Bloglovin'. Tja, welke blog niet? Mijn blogje kan je volgen en ik ben blij met elke volger die ik er bij krijg. 
Facebook. Met mijn blog ben ik echt niet zo actief, maar zoals ik al zei wil ik echt actiever worden.
Twitter. Dit account is niet speciaal voor mijn blog, meer persoonlijk. Aangezien mijn blog ook mijn persoonlijke uitlaatklep is, mogen jullie mij ook hier wel volgen als jullie meer van mijn gezeik willen horen. 
Weheartit. Net als velen van jullie hou ik ook heel erg van foto's en plaatjes, daarom zit ik op Weheartit (al iets van drie jaar). 

Heel wat bloggers vloggen ook, ik zie mezelf dat nog niet doen. Misschien ooit wel in de toekomst als ik het aan durf en er tijd voor heb. Het lijkt mij wel erg leuk hoor, daar niet van, maar alsnog... Praten tegen een camera is raar.

Op welke social media zitten jullie met je blog en via welke social media volgen jullie mijn blog? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment