Blog in het zonnetje

Ola people!

Ik wil eens in de zoveel tijd een blog in het zonnetje zetten, een soort van vaste column dus. Why? Sowieso omdat ik het erg leuk vind om andere blogs te lezen en beoordelen en omdat de blog in het speciaal dan meer "bekendheid" krijgt because of me!
Vandaag wil ik heel graag de blog van een goede vriendin van mij in het zonnetje zetten. Deze vriendin heeft mij ook goed op gang geholpen met mijn blog en ik ben haar daar nog steeds heel erg dankbaar voor.
Over wie heb ik het in godsnaam? Je parle à propos (ik praat over)... Love your life <3 De fantastische blog van een heel lief meisje genaamd Charile.


Printscreen van haar blog
Waarom vind ik haar blog zo very special?
- Het heeft een mooie maar rustige lay-out
- Ze schrijft uitnodigend
- Elke dag een leuke post
- Veel (lieve) reacties
- Mooie foto's
- Van alles wel wat maar ze richt zich wel op één onderwerp (beauty)
- Mooie simpele header
- Makkelijk op verschillende manieren te volgen
- Elke dag meer dan 200 (!) paginaviews
- Pas in maart dit jaar begonnen en nu al zo goed!
- Samenwerking met Zalando
- Natuurlijk komt het door háár blog dat ik ben begonnen door bloggen!

Speciaal stukje voor Charile:

Lieve Charile,
Heel erg bedankt voor alles wat je voor mij hebt gedaan. Ik heb echt respect voor je en ik hoop dat we nog heel lang vriendinnen blijven.
xxxxxxxxxxxxx Mariette

Wat vinden jullie van deze column? And more important: wat vinden jullie van haar blog? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment