Lay-out van mijn blog & meer

Ola people!


Zoals jullie wel gemerkt hebben veranderd mijn lay-out best wel vaak... Pourquoi? Ik vraag altijd om opbouwende kritiek bij de forums op Girlscene en dat doe ik dan meestal ook echt. Het is dus echt zoeken naar het perfecte plaatje bij mij.
Ik zit ook na te denken of ik bijvoorbeeld misschien een leuke header moet gaan ontwerpen of dat ik een ander lettertype moet gaan gebruiken, is het wel overzichtelijke genoeg, zijn de kleuren van mijn blog wel goed, moet ik de plaatjes en foto's niet wat groter doen, kan ik niet misschien ook een eigen zelfgemaakte afsluiting telkens neerzetten of waarom heb ik soms die stomme witte achtergrond kleur bij mijn letters? Eigenlijk gewoon allemaal onzekerheidjes die bij mij in mijn hoofd spelen. 
Het zal mij niks verbazen als dat ik over een week mijn blog (again) een hele look geef.


Wat vinden jullie? Moet ik het zo houden zoals het nu is, of vind je dat er echt iets drastisch moet veranderen? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment