Voorstelrondje

Ola people!

J'mappelle Mariette et j'ai quinze ans. (Ik ben Mariette en ik ben 15 jaar). Ik woon om de week bij mijn vader en moeder. Mijn ouders zijn namelijk sinds maart seperated. Erg vervelend maar ik probeer er het beste van te maken.

Ik heb een jonger broertje (13) en jonger zusje (12). Allebei zijn ze heel erg sweet maar zij hebben natuurlijk ook hun momentjes... Verder heb ik ook huisdieren; twee konijnen en twee kittens (9 weken oud) bij mijn moeder.

Zoals ieder normaal meisje heb ik een aantal hobby’s, namelijk: shoppen, tekenen, kleding ontwerpen en maken, afspreken met vriendinnen, schrijven, creatief bezig zijn, iPodden etc.
Fashion designer lijkt mij echt heel gaaf om later te worden dus ik ben daar nu al heel erg mee bezig. Ik zit zelfs op een Fashion Design cursus waarbij ik alle fijne kneepjes leer van het vak. In juni of juli heb ik mijn eigen modeshow met mijn medestudenten, so excited! Helaas heb ik door school vrij weinig tijd om te ontwerpen maar ik wil het wel zo vaak mogelijk doen. Als ik iets ontwerp is het altijd heel erg opvallend en met veel schouderdetails. Ik wil jullie zo snel mogelijk iets van laten zien!

Wat sommige van jullie misschien wel raar vinden is dat ik erg weinig make-up gebruik. Hooguit een beetje mascara en that's it. Nagellakken vind ik best wel leuk om te doen hoewel ik het niet zo goed kan, maar ik oefen wel vaak. Ik vind het zelf erg lastig om met links te lakken en ik begrijp ook niet echt hoe jullie dat zo goed kunnen!
Ik heb bij twee verschillende blogs een column om de week daarom wilde ik graag ook zelf een blog hebben! Door school weet ik niet zeker of ik elke dag een artikel kan plaatsen maar dat is wel mijn doel. De ene blog waarbij ik een column heb heet: c-loveyourlife-c.blogspot.com en de andere heet: www.adorablegirl.nl .

Mijn doel van deze blog is o.a. jullie up-to-date houden met alle fashiontrends op dit moment, jullie inspiratie geven met verschillende outfits van celebs and from myself, jullie mijn (hopelijke) vooruitgang laten zien met mijn fotografie en ook jullie foto's laten zien van mij backstage tijdens shoots en het eindresultaat.
Wat willen jullie graag lezen op deze blog? Laat een reactie achter!

Stay tuned!

Liefs, Mariette
Voorproefje van outfits

0 comments:

Post a Comment