Herfsttrends

Ola people!

De herfst is voor veel mensen een moeilijk seizoen, het weer is nooit duidelijk en kan alles zijn! Ik heb voor jullie de trends voor dit seizoen de trends opgezocht. Hopelijk hebben jullie er iets aan...

Op de catwalk; maxi, maxi en maxi!
Maxi coats maar ook kleine mantelpakjes zijn dit seizoen erg hot. Zoals je ziet komen de jassen bijna tot de grond en het zijn eigenlijk vooral jassen en lange mantels. De maxicoats zijn heel erg chique en het fijne wat ik hier aan vind is dat het eigenlijk niet uitmaakt wat je er onder draagt!

De jaren '70 blijven terugkomen en dat kan je ook zien aan wat er in de winkel hangt; nette blouses, wijd uitlopende broeken, sjaaltjes of strikjes om je nek op te fleuren.
De mantels en jurken waar ik het net over heb gehad zijn erg feminine, strak afgekleed and very elegant.


Overknee laarzen zijn hot!
Wat draag je deze winter aan je voetjes? Wintershoes met hoge hakken, wedges en ook overkneeboots. Wat ik vind is dat overkneeboots snel ordinair kunnen worden. Hoe draag je deze laarzen zonder er trashy uit te zien? Not done: een kort rokje dragen en dan die laarzen eronder. Ik vind dat echt verschrikkelijk. Wel doen: skinny jeans met daarover je overknee laarzen. Een oversized shirt erover en accessoires erbij, klaar!

Wat je nu ook in de winkels ziet is leer. Leren broeken, leren jassen, leren rokken en zelfs leren blouses! Leer voegt een pittige touch toe aan je outfit en het ziet er erg stoer uit. Om het classy te houden kan je er iets schattigs boven dragen. Zo geeft het contrast. Ik heb zelf ook een leren hoge taille rok van mijn moeder gekregen en die draag ik met een tanktop, blazer, maillot en mountainhakken.

Je kan nog steeds vintage dingen aan je outfit toevoegen dus een goede reden om even te snuffelen in een vintageshop of tweedehandszaak. Je bent echt geen zwerver als je dit doet! Bij sommige secondhandsshops zijn wasknijpers wel aanbevolen.

Kleuren die je dit seizoen veel gaat zien zijn: oranje, aubergine, wijnrood, paars, zeegroen en indigoblauw maar ook aardkleuren blijven.

Ik hoop dat ik jullie goed hebben kunnen informeren over dit seizoen.

Ga jij mee met de trends of ga je dit seizoen totaal andere dingen dragen? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment