Spammen: good for your blog en natuurlijk voor iemand anders!

Ola people!


Ik zie steeds vaker op blogs artikelen komen over 'je blog posten'. Ik had al aan het begin bedacht dat ik ook wel graag zoiets wilde plaatsen op mijn eigen blog maar dan ietsje anders.
Het is namelijk niet zo maar 'posten' maar echt spammen! De meeste mensen vinden dit echt vreselijk maar het is eigenlijk ook voordelig for your own blog! Why denk je nu zeker, pourquoi is dit nou weer goed voor mijn eigen blog? Ik merkte zelf al vrij snel dat ik sneller door klik bij reacties bij andere blogs waar in de reactie een linkje staat van een blog. Doordat je steeds door klikt, reactie bij die blog plaatst en misschien wel volgt zorg je ervoor dat mensen ook op jouw blog gaan kijken!
Bron: wearefashion.nl
Dus post de link van je eigen blog, blogs die je leuk vind, aparte blogs, etc. en vermeld ook even wat voor blog het is. Ik ga sowieso bij iedereen een kijkje nemen en misschien ook wel een reactie plaatsen!


Wat vinden jullie eigenlijk van dit soort artikelen en zijn jullie het met mij eens? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette


PS. Doen jullie al mee met mijn première give-away ?

0 comments:

Post a Comment