Weheartit.com

Ola people!

Vandaag wil ik het hebben over de site www.weheartit.com Vorige jaar heb ik deze site ontdekt en ben er nooit meer van weggegaan. Ik heb zelfs een andere blogger aan weheartit.com verslaafd laten raken!

Zoals je misschien wel weet is Weheartit.com hip, do you know anyone who don't know the site?
Bijna iedere blogger heeft wel eens plaatjes gebruikt van Weheartit. Op Weheartit kan je namelijk echt van alles vinden; van covers van de Vogue tot lieve plaatjes van katten.

Sinds een tijdje hebben ze iets nieuws; je kan nu zelf ook foto's/ plaatjes toevoegen aan je "heart"! Door middel van de speciale "heart" button kan je elk plaatje die je leuk vind adden. Ik heb vandaag voor het eerst een foto van mij zelf op Weheartit gezet.
Wat ik wel leuk vind is dat je zelf mensen kan volgen en gevolgd kan worden net als op bijv. Twitter. Mijn account is: http://weheartit.com/Marietteee . J'adore mon account! Ik heb nu al over 600 foto's geheart maar dat gaan er denk ik wel wat meer worden...

Wat vinden jullie van Weheartit en heb je een eigen account? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment