Give-away!

Ola people!

Like I already said before, vandaag is dus de give-away online! Voordat ik begin met te vertellen wat je precies kan winnen wil ik graag al mijn followers en alle bezoekers bedanken, zonder jullie had ik dit natuurlijk nooit kunnen doen. Ook wil ik graag de mensen die elke dag trouw mijn blog bezoeken graag bedanken omdat ik voor jullie met alle plezier elke ochtend mijn artikelen online zet. Maar in het speciaal natuurlijk Charile van Love your life <3 , Charile kennen jullie al van mijn artikel op dinsdag .
Maar nu het belangrijkste... Wat kun je allemaal winnen met mijn fantastische give-away?

- Nagellak van Essence, colour & go: 67. Make it golden
- Nagellak van Essence, colour & go: 54. Trust in fashion
- Nagelvijl van Essence: I love Berlin
- Ketting van Accessoires (van de Kruidvat)

Ik heb van alles foto's geprobeerd te maken maar helaas ben ik mijn camera vergeten mee te nemen naar mijn moeder dus de foto's ziet er niet heel erg mooi uit jammer genoeg. Le collier (de ketting) kreeg ik er echt niet mooi op dus die zie je alleen in het totaal pakket.
De nagelvijl van Essence
Make it golden
Trust in fashion

Pakketje... 
Wat moet je doen om al deze leuke spulletjes te winnen?
  • Of course een reaction achterlaten bij dit artikel (1 punt)
  • Mijn blog followen met GFC (1 punt)
  • Dit bericht liken via Bloglovin' (1 punt)
  • Mijn blog followen met Bloglovin' (2 punten)
  • Een link van deze give-away plaatsen op je eigen blog (3 punten)
  • Een artikel maken over mijn give-away (5 punten)
Belangrijk: De deadline om mee te doen is op 10 november om 23:59 uur!

Dus totaal kan je 13 punten "halen"! Door dit allemaal te doen heb je meer kans om te winnen (je naam komt dan vaker voor).
Gaan jullie meedoen met mijn eerste give-away? En doen jullie wel vaker met winacties mee? Laat een reactie achter!
Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment