First beautyreview Essence: 53. You belong to me

Ola people!

Zoals ik al in mijn eerste post heb gezegd vind ik nagellakken erg leuk maar ik suck er een beetje in...

Gisteren heb ik ''You belong to me" van Essence op mijn nagels gedaan. Het is nummer 53 uit de serie.

Het lakje heb ik een paar weken gekocht met Charile van de blog Love your life . De reden waarom ik dit lakje heb gekocht is omdat ik de kleur erg leuk vind en het ziet er sowieso lekker fris uit.


Essence, you belong to me.



Wat ik wel even bij de foto's moet vermelden is dat ik heel erg lang heb nagel gebeten. Ik ben het aan het afleren maar dit is best lang proces. Sowieso probeer ik mijn nagels er goed verzorgd eruit te laten zien ondanks mijn moeilijke nagelriempjes maar dit moet worden opgebouwd.




53. You belong to me.
Jullie vragen jullie vast af waarom ik bij de derde foto zo onwijs charmant mij pinkje omhoog houd. Dit is omdat de nagellak nog niet helemaal droog was toen ik de foto maakte en ik raakte toen per ongeluk met mijn andere vinger de lak aan.

My nails.


Good:
+ Prijs: 1,29
+ De kleur
+ Potje
+ Kwastje
+ Klein dus kan makkelijk worden meegenomen in een klein make-up tasje


Bad:
- Je moet echt 2 lagen of zelfs meer op je nagels doen voordat het goed dekt.
- Het gaat er snel weer af.
- Droogt niet snel.

Welke kleur van Essence is jouw favoriet? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette






0 comments:

Post a Comment