New purchase: stones ring

Ola people!

Ik wilde al heel erg lang een stones ring. Altijd als ik op fashionblogs kijk zie ik de blogger met zo een ring om. Sowieso vind ik ze heel erg gaaf maar ik zag nooit ergens the perfect one en het was vaak très cher.

Op www.girlscene.nl zijn er allemaal meiden die tweedehands kleding en accessoires verkopen, bijna elke dag snuffel ik wel even in de topics voor iets "nieuws". Ik koop wel eens sieraden van iemand of kleding for less money. Twee weken geleden had ik mijn geluksdag. Ik zag gewoon in iemands topic een hele mooie stone ring! Meteen genote natuurlijk om te vragen hoe duur het kostte inclusief verzendkosten en de gebruikelijk informatie. I was so lucky! Le prix est 2,46 euros... Natuurlijk wilde ik hem meteen kopen en I was extra lucky because another girl wanted it to!

Na twee dagen kwam mijn ring netjes verpakt in bubbeltjesplasic aan. Als een klein meisje met Sinterklaas maakte ik mijn cadeautje open en deed de ring om. Dat was wel even slikken. Hij was wel wat groter dan ik had gedacht. Na lang staren had ik besloten dat hij toch wel heel erg gaaf was. Een heel klein nadeeltje was is wel dat mijn vingers er wel korter door lijken terwijl ze best lang zijn...

Benieuwd naar foto's? Hier zijn ze!




Willen jullie vaker aankopen van mij zien en wat vinden jullie sowieso van mijn ring? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment