Cursus Fashion Design: update!

Ola people!

Uit de reacties van mijn vorige artikel had ik begrepen dat jullie het wel leuk vinden om meer te zien van mijn cursus.
Mijn ontwerpenboekje (van de Euroshopper)
Info over de collectie
Een ontworpen jurje! Let niet op hoe ik de voorgevel teken, daar faal ik in...
Hihi een jurkje met groene schouder dingen en een gehaakt vestje
Netjes jurkje met een boordje
Mijn eerste ontwerp voor de collectie!
Mijn doos met allemaal zooi er in, we moesten stofexperimenten doen, dus daar zie je een paar dingen van
Zo, dit was het weer even voor nu! Ik probeer zo vaak mogelijk een update te plaatsen, mits jullie dat willen natuurlijk.

Wat vinden jullie van mijn ontwerpen en zijn jullie benieuwd hoe de collectie er uiteindelijk uit komt te zien? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment