Talentvolle kinderen: Youtube!

Ola people!
Doordat ik vrijdag the Voice of Kids ging kijken ben ik op Youtube leuke filmpjes gaan zoeken van talentvolle kinderen. Bij sommige viel mijn mond serieus open, wat een geluid komt uit dat keeltje!
Ik wil met jullie mijn favoriete zangtalentjes delen, ik ben heel erg benieuwd wat jullie van ze vinden!
Brianna Bishop

Connie Talbot

Laura van den Enden (ja, ik weet het, het lijkt fake maar het is opgenomen in een studio en toen er in geplakt)

Fabienne Bergmans

Zendé

Zo dat waren weer even genoeg talentvolle kinderen! Het valt mij nu pas op dat er maar één jongen tussen zit...
Ik denk dat jullie Connie Talbot wel allemaal kennen, het filmpje die ik nu van haar geplaatst heb is alweer even geleden, maar ik blijf haar echt geweldig vinden.

Wat vinden jullie van deze talentvolle kinderen en kennen jullie er ook nog een paar? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment