Hulp gezocht: de code bij de reacties uitzetten

Ola people!


Ik loop hier al een tijdje mee, maar ik heb nog steeds niet het antwoord gevonden. Bij sommige blogs heb je als je een reactie wilt plaatsen, dat je een code moet invullen. Dit is tegen spammers volgens mij. Heel erg handig natuurlijk, maar na een tijdje word het echt wel irritant (vind ik).
Nu is mijn vraag: hoe zet je dat bij je eigen blog uit?


Ik vind het voor mijn lieve lezers die een reactie willen plaatsen erg vervelend als ze telkens een rare code moeten invullen. De spamreacties kan ik zelf ook wel verwijderen!


Hebben jullie dit probleem ook of weten jullie misschien wél hoe je dit kan oplossen? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette
PS. De gene die als eerste een reactie geeft met het antwoord krijgt een heel artikel gewijd aan jouw blog.

0 comments:

Post a Comment