Hotspot: Pasta Compagny

Ola people!


Een maand geleden ben ik met mijn moeder, haar vriend, broertje en zusje naar Scheveningen gegaan. De zoon van onze overburen heeft sinds kort een eigen restaurant aan de haven daar en ze hadden die dag een hele leuke aanbieding om super goedkoop te ontbijten. Nou, dat aanbod lieten wij natuurlijk niet schieten! In de vroege morgen zijn we met z'n allen daar naar toe gereden. We hebben daar echt heerlijk gegeten... Sowieso zag de tent er super stijlvol uit en de bediening was echt great. Ik kon daar niet naartoe gaan zonder mijn camera of course en ik heb een paar foto's gemaakt van het eten wat we kregen.
Mijn heerlijke groene thee
Het ontbijt!
Toen was het op...
Wij gaan zeker terug komen, de service was super (mijn broertje wilde totaal 3 eitjes eten en dat kreeg hij binnen 2 minuten), het eten was heerlijk en de locatie was ook echt perfect (2 minuten lopen van het strand!).
Ik weet dat niet heel veel lezers in de buurt van Schevingen wonen, maar als je er is een keer in de buurt bent: ga er vooral eten!
De site: www.pastacompany.nl


Hebben jullie wel eens bij de Pasta Company gegeten en kenden jullie dit restaurant al? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment