Ebay.com

Ola people!


Ik denk dat iedereen Ebay wel kent, zo niet; dan heb je echt onder een grote steen geleefd. Voor de undergrounders onder ons:
Ebay is een geweldige Engelse site waarop je voor heel goedkoop allemaal verschillende spullen kan bestellen, mits je een Ebay account heb en Paypal. Volgens mij moet je minimaal 16 jaar zijn voor een Ebay account (maar je kan je leeftijd altijd faken) en voor Paypal moet je minimaal 18 jaar zijn. Het zal mij niks verbazen als veel webshops ook spullen inkopen op Ebay door de belachelijke lage prijzen. Op Ebay kan je bieden op een item en elke keer als iemand hoger komt dan jij krijg je een bericht binnen in je mailbox. Je hoeft niet altijd te bieden, vaak kan je een item ook direct kopen. Let wel op dat je niet te hoge verzendkosten betaald als je dat niet wilt!
Je kan het niet heel goed zien, maar waar ik het geselecteerd heb kan je zien dat de verzendkosten heel hoog zijn!
Hoofdpagina
Ik heb nog maar 2 keer iets besteld op Ebay, de eerste keer een hele leuke uilenketting en de tweede keer samen met Charile twee snorrenringen! De snorrenringen waren iets van 1 dollar per stuk, geen verzendkosten.


Hebben jullie wel is een keer iets besteld op Ebay en wat vinden jullie van deze Amerikaanse site? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment