Wishlist for february!

Ola people!


Ja, ja ik weet het. Het is nog geen maand geleden dat ik mijn wishlist voor januari gepost heb, maar ik had echt behoefte aan een nieuwe frisse lijst. Vandaag is ook mijn zusje jarig (ze is 13 nu) dus daarom wilde ik ook een lijstje hebben.
De vorige keer stonden er heel wat dingen op die ik allemaal niet heb gekocht, zoals jullie hebben kunnen lezen moet ik zwaar gaan besparen voor mijn jaar in het buitenland. Super gaaf natuurlijk, maar helaas kan ik hierdoor geen dure spullen gaan kopen.
Mijn nieuwe lijstje ziet er nu zo uit:
- EOS lippenbalsem
- Warme huissokken/ sloffen
- De 20 euro broek van de H&M
- Betere handschoenen die géén wind doorlaten
- Haar elastiekjes (graag stevig, mijn haar is best dik)
(Bron: Weheartit.com)
Goed ingekort toch? Zoals jullie kunnen zien zijn het spulletjes die je echt nodig heb, oké die lippenbalsem misschien niet, maar deze schijnt wel echt heel goed te zijn.


Zitten jullie ook wel eens in geldnood omdat je moet besparen en wat vinden jullie van mijn mini lijstje? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette 

0 comments:

Post a Comment