#2 Beautyreview: Essence: 46. Wake up!

Ola people!

Ik wil vandaag mijn tweede beautyreview met jullie delen. Het is ook deze keer weer een nagellakje van Essence.





Deze foto's heb ik gemaakt naar 1 keer een laagje erover heen. Ik vind wel dat hij voor een eerste keer op zich wel goed dekt alleen twee laagjes is toch wel mooier.
Het kwastje werkt wel fijn en het is een klein makkelijk potje.
Het enige waar ik nog niet uit ben of het nou rood of oranje is...
Prijs: 1,29. Ik weet het niet meer zeker helaas omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik deze lak heb gekocht.

Wat vinden jullie van deze kleur en wat denken jullie? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette
Morgen om 23.59 sluit mijn give-away als je nog niet meedoet, snel doen!

PS. Sorry dat de 3e foto niet zo scherp is.

0 comments:

Post a Comment