Sinterklaas: wat gaan jullie doen?

Ola people!
Het is alweer bijna 5 december (oh my gosh de tijd gaat snel) en ik ben best wel benieuwd wat iedereen gaat doen tijdens deze leuke feestdag!

Gewoon lekker aan iedereen cadeautjes geven, surprises, gedichten of misschien wel helemaal niks. Ik weet jammer genoeg nog niet wat wij gaan doen, ik hoop gewoon lekker cadeautjes met een gedichtje en die in de jute zak van Sinterklaas dumpen.
Vroeger op de basisschool waren we altijd verplicht tot een cadeau van een minimum bedrag met een surprise en gedicht. Zo moeilijk vond ik dat altijd! Vooral dat dichten, ik bedoel what the fuck moet je nou weer over iemand vertellen? Meestal was ik ook veel te snel klaar en dan waren daar gelukkig mijn paps en mams om het nog uit te breiden met een paar zinnen meer.

Mijn favoriete snoepgoed kan ik eten met Sinterklaas: marsepein, kruidnoten en chocolade. Het vervelende is alleen dat mijn lijn dat niet zo leuk vind...
Bron: Weheartit.com
Hoe gaan jullie dit jaar Sinterklaas vieren en wat is jullie favoriete snoepgoed tijdens de feestdag? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment