Oproep: columnist(e)!

Ola people!
Bij heel veel verschillende blogs zie je dat er een columniste aan het werk is. Omdat ik bij twee verschillende blogs een column heb gehad en dat ook best wel leuk vond, dacht ik, hé misschien kan dat ook bij mijn eigen blog! Ik heb nu alleen nog maar een column bij Charile van Love your life maar jammer genoeg heb ik mij niet echt kunnen houden aan de "1 artikel per twee weken".
Daarom hoop ik heel erg dat ik iemand kan vinden die zich hier wel aan kan houden!

De "eisen" zijn:
- Trouw blijven posten
- Niet te veel reclame
- Houd het eigen
- Schrijf over fashion of beauty (liever niet te veel personal maar het mag wel)
- Leuk is als je zelf ook een blogger bent (maar dit hoeft niet)
- Netjes schrijven, dus goede spelling en zinsopbouw
- Enthousiast!!

Voldoe je aan deze eisen? Stuur een mailtje mét motivatie naar: mijn e-mailadres
Ik ben heel erg benieuwd of jullie binnenkort een columist(e) op Fashion by Mariette zien.

Wat vind je van een columist(e) en heb jij zelf ergens een column? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment