Mijn kamer!

Ola people!

Ik wil jullie graag laten zien waar ik om de week leef, namelijk mijn kamer bij mijn papa. Mijn kamer is de grootste kamer van het huis en zoals je kan zien, een zolderkamer. Mijn ouders zijn pas sinds maart gescheiden en mijn kamer is nog steeds niet helemaal ingericht.
Mijn prachtige bureau

Mijn bed met daarachter mijn ''inloopkast''

Mijn kapstok in de hoek waar ik een hoog bijzettafeltje wil neerzetten

Ingang van mijn "inloopkast", ik wil er nog een doek voor hangen (over het gehele gedeelte) en er een soort van paskamer van maken

Mijn super lieve verjaardagscadeau van mijn beste vriendin
Wat vinden jullie van mijn kamer en zijn jullie benieuwd naar de inhoud van mijn kast? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

PS. Alle foto's zijn met mijn Canon EOS 550D geschoten

0 comments:

Post a Comment