Voornemens voor november: heb jij ze?

Ola people!

De meeste mensen bedenken goede voornemens voor het nieuwe jaar maar ik wilde eens gek doen en bedacht ze voor maar 1 maand. Benieuwd wat ze zijn? Read on!

- Elke dag op tijd een artikel hebben voor mijn blog, dus gaan voorwerken
- Op tijd mijn gastcolumns insturen voor Love your life <3 en Adorablegirl
- Toetsen op tijd leren (help, in week 50 mijn eerste toetsweek!)
- Huiswerk maken
- 1 keer per week hardlopen
- Mijn spiegelreflex kopen, dus deze maand nog even lekker sparen
- Be sweet for my family and friends
- Elke dag minimaal 100 paginaviews hebben
- Minder snoepen
- Gezond eten

Dit waren ze zo ongeveer, waarschijnlijk heb ik er nog wel veel meer maar daar kan ik nu even niet op komen. Ik wil dit artikel deze maand een paar keer bijwerken om nieuwe voornemens erop te zeten of oude eraf.

Hebben jullie goede voornemens voor 1 maand of ben je al nieuwe voornemens aan het bedenken voor het komende jaar? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment