My wonderful life: laatste tijd

Ola people!
Omdat er kort geleden een aantal leuke dingen zijn gebeurd wilde ik dit graag met jullie delen.
Als aller eerst:
Ik heb mijn Canon EOS 550D gekocht! (Yes dit mag van mijn lijstje worden geschrapt).
Gisteren was ik in een winkelcentrum met mijn vader en zusje waar een Mediamarkt zit. Ik moest gewoon naar binnen om te kijken naar de prachtige camera en er nog een paar dingen te over gaan vragen. Ik wilde echt zo snel mogelijk dat ding hebben.
Een hele aardige jongen had mij geduldig de ins and outs uitgelegd en daarna laten zien op welk bedrag je zou komen met alles inclusief. Ik was namelijk in september naar de Dixons gegaan en daar zeiden ze dat ik alles inclusief kon krijgen voor minder de 700 euro (ze zeiden niet precies hoeveel).
After many times gereken na kwam het er op neer dat het bedrag waarop ik ja had gezegd eigenlijk te weinig was... Het was namelijk elke keer meer! De jongen besloot toen om mij te matsen en ik kreeg uiteindelijk totaal wel 40 euro korting. Lange leve de Mediamarkt!
Ik snap dat jullie très benieuwd zijn naar mijn eerste kiekjes maar jammer genoeg schrijf ik dit vrij laat in de avond en heb ik niet echt de tijd om de foto's te importeren naar mijn computer.
Daarom heb ik op Weheartit naar een mooie foto gezocht van mijn camera(doos).

Oke enought about my camera. Other subject! Deze week las ik op Facebook een in het Engels geschreven berichtje over een bruidsfotoshoot van de kapsalon Jitty's in Amsterdam. Ze hebben namelijk de eer om hun bruidshaarwerk te laten zijn in Oekrainië. Ook worden de foto's aangeboden aan Nederlandse tijdschriften en in het buitenland. Het leuke was: ze zochten nog modellen voor de shoot! Het fijne is dat ik de eigenaren persoonlijk ken en ze hadden mij nog eens beloofd om met mij een fotoshoot te doen. Here is was, ik ga binnenkort een bruids shoot doen! I'm very excited because it was my big dream to do something like that.  Ik weet nog niet precies wanneer de fotoshoot gaat plaats vinden en wat ik ga aan krijgen maar ik weet wel for 100% sure dat ik jullie foto's ga laten zien (hopefully ook backstage).
Mijn laatste leuke ervaring is: ik had vorige week een officieel Pink Ribbon armbandje gewonnen! Door een give-away op een blog (sorry ik ben de naam vergeten) heb ik nu een scahttig roze armbandje (gestuurd door de webshop Senequier ).

Ik wil jullie so soon as possible eigen foto's laten zien van mijn camera en mijn armbandje.

Hebben jullie ook de laatste tijd nog leuke dingen meegemaakt? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette



0 comments:

Post a Comment