My pictures van Canon EOS 550D

Ola people!
Zoals ik gisteren verteld heb, heb ik since yesterday mijn eigen spiegelreflex! Ik heb echt nog nooit zo een camera gehad dus ik ben heel erg benieuwd of het allemaal lukt. Ik snap dat jullie misschien wel benieuwd zijn naar een paar foto's en parce que special for you:







De eerste drie foto's zijn prachtige zelfportraits, de vierde is een kaarsje die ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen had (ervoor liggen een stuk schelp uit Malta en een stukje glas), de vijfde spreekt voor zich en de zesde is de leuning van onze trap.

Ik wil graag meer foto's posten dus stay tuned voor mijn (hopelijke) vooruitgang!

Wat vinden jullie van mijn eerste paar foto's en hebben jullie zelf ook een spiegelreflex? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment