iPhone v.s Blackberry

Ola people!

Als aller eerst: sorry dat ik gisteren geen artikel geplaatst had. Ik had echt geen tijd om iets te maken en ik baal daar wel van. Vandaag ga ik een aantal artikelen schrijven zodat ik niet in de stress kom te zitten.
Maar dit artikel gaat natuurlijk over de iPhone en Blackberry. Een strijd tussen twee telefoons. Allebei zijn ze super populair onder de jongeren en de meeste mensen hebben ook al een Blackberry i.p.v. iPhone. Maar wisten jullie dat de Blackberry eigenlijk een zakentelefoon is? En een Blackberry is de naam van een fruit.
Ik ga een aantal plusjes en minnetjes opnoemen van de iPhone en daarna de Blackberry.

iPhone:
Pluspunten
+ Makkelijk in de hand te houden
+ Mooie apps
+ Super scherp beeld
+ Goede camera
+ Leuke en handige apps
+ Snel internet (als je een goede WiFi verbinding hebt of abbonement)
+ Facetime
+ AirPlay en Airprint
+ In wit en zwart
+ Je kan zelf kiezen voor hoeveel GB.
+ Flitser
Minpunten:
- Erg duur
- Abbonement kost heel veel per maand
- Als je hem laat vallen zit er al snel een scheur in
- Gaat vrij snel leeg
- Je moet nog dingen los erbij kopen
- Je raakt er heel snel verslaafd aan.

Blackberry (Torch):
Pluspunten:
+ Heel erg fijn voor zakelijke dingen
+ Touch en toetsenbord
+ Snel internet
+ Je kan multitasken
+ Helemaal spraak gestuurd
+ Via een app kan je makkelijk privé en zakelijk gescheiden houden
+ Goede camera
+ Handige apps
+ Ping
+ Downloaden gaat heel snel

Minpunten:
- Je raakt er heel snel verslaafd aan
- Blackberry heeft een minder hoge resolutie dan de iPhone
- Internet gaat minder snel dan bij de iPhone
- Gaat net als de iPhone best snel leeg
- Abbonement is best prijzig
- Telefoon zelf is ook erg dur
- Als je hem laat vallen is hij snel stuk

Oke voor mij is het wel duidelijk dat de iPhone heeft gewonnen. Ik ben zelf sowieso wel pro Apple omdat ik al 2 jaar mijn geliefde iPod heb.

Welke telefoon lijkt jullie beter of heb je misschien 1 van deze twee telefoons? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment