New movie: Breaking Dawn part 1!

Ola people!
Real Twilight lovers kijken er al maanden naar uit, de première van Breaking Dawn. De een na laatste film van de Twilight Saga. Omdat er in het boek zo super veel verschillende belangrijke dingen gebeuren moesten de producers het wel in tweeën hakken, niet dat wij dat erg vinden, zo hebben we alleen maar langer plezier van Edward, Bella and Jacob! Gisteren is de film in première gegaan. Ik ga zelf zondag naar de film met 10 andere mensen. Waarschijnlijk ga ik ook nog zaterdag met mijn broertje, zusje en vader.

Het verhaal (SPOLER ALERT!):
Na de bruiloft gaan Bella en Edward op huwelijksreis naar Rio De Janeiro, waar Bella tot haar schrik ontdekt zwanger te zijn
De familie van Edward is in shock door de situatie, die de fragiele band tussen de vampieren en weerwolven nog meer spanning bezorgt. Niemand weet wat te verwachten van deze onwaarschijnlijke zwangerschap. Ondertussen blijft ook de dreiging van de Volturi bestaan.

Ik ben heel erg benieuwd naar de trouwjurk van Bella en natuurlijk ook naar de bruiloft zelf! Wat ik zelf in ieder geval al wel weet is, dat ze niet het eiland gebruikt hebben van het boek (Isle Esme). Het eiland ligt wel voor de kust van Rio maar ze zijn niet echt naar Rio geweest in het boek.
De film duurt iets minder dan 2 uur en het zal mij ook niks verbazen als part 2 ook zo lang duurt.

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de film en zijn jullie van plan om er naar toe te gaan? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

Edit: Ik had dit artikel voor vandaag gepland alleen door een of andere reden stond het gisteren heel even online, sorry!

0 comments:

Post a Comment