The very best of Versace for H&M

Ola people!

Zoals jullie vast al weten komt de collectie van Versace for H&M 17 november in een aantal geselecteerde filialen. I think it's very nice that Versace has made this collection for H&M. Ik vind Versace een erg mooi merk en ze hebben vaak echt mooie kleding. Het vervelende is alleen dat het zo duur is! Zelfs de prijzen van de collectie van Versace for H&M zijn best wel pittig. De collectie vind ik niet echt mooi ofzo. Veel te kleurrijk voor de herfst/ winter. Ik heb wel een paar dingen die ik wel mooi vind en die wil ik graag met jullie sharen. Alle kledingstukken uit de collectie zijn trouwens van zijde.
  
Deze legging ziet er apart uit door de lijn bij het bovenbeen maar heeft mooie kleuren (dit is niet van zijde)

Deze jurk heeft mooie details en is mooi lang
 
Deze jurk heeft echt prachtige lijnen

Deze bustier heeft al meer de kleuren die je in de collectie ziet
Dit rokje heeft leuke Azteken motieven

Deze stukken uit de collectie vind ik wel wat hebben.

Wat vinden jullie van de Versace for H&M collectie en zijn jullie van plan om er iets van te kopen? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment