Wishlist for November

Ola people!

Net als vorige maand heb ik ook weer deze maand een leuke wishlist. Benieuwd wat er deze keer op staat en wat is blijven staan?



Bron: www.weheartit.com
- Canon EOS 550D + kitlens & accessoires (stond er ook vorige maand op, deze maand ga ik hem echt kopen!)
- Fel gekleurde maillot, het liefst een rode, gele of groene (stond er ook op)
- Zwarte, blauwe of opvallende blazer (nog steeds niet de perfecte gevonden)
- Rode of groene skinny jeans (geen chino s'il vous plaît! Stond er ook op)
- Fascinator (voor het gala en stond er ook op)

- Uilenring (ze zijn allemaal zo duur... Stond er ook op)- Verschillende kleuren nagellakjes
- Jurkje
- Warme wintertrui
- Lekker vest
- Stoffen of gevlochten armbandjes
- Hakken
- Laptop (nadat ik mijn camera heb gekocht ga ik daarvoor sparen)
- Rokje van Versace for H&M
- Trui met Noorse print
- Winterjas (het liefste houtje touwtje)
- Overknee socks

Jullie zien het al, er staat weer veels te veel op mijn wishlist. Ik kan natuurlijk never nooit al die spullen kopen maar sommige ga ik echt wel deze maand kopen...

Hebben jullie ook een wishlist en ga je speciaal voor dingen sparen die op je wishlist staan? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariete

0 comments:

Post a Comment