#2 Blog in het zonnetje!

Ola people!

Vandaag wil ik twee verschillende blogs van een vriendin van mij in het zonnetje zetten. Namelijk: Janiek in Frankrijk en View I see . De Frankrijk blog is zij begonnen omdat ze sinds augustus dit jaar een jaar in Frankrijk zet! Très cool, non? Ze post jammer genoeg daar niet zo veel op maar als ze iets post is het erg leuk om te lezen, vooral voor vrienden en familie natuurlijk maar het zal mij niks verbazen als andere mensen er ook in geïnteresseerd zijn.

Haar andere blog is iets totaal anders. Ze blogt vooral over muziek, films, theater en boeken. Met deze blog is ze nog niet zo lang bezig, pas sinds eind vorige maand! Haar schrijfstijl vind ik ook hier erg aansprekend. Wat ik ook erg leuk vind is de titel van haar blog, View I see. Je weet zo al makkelijk wat ze precies post. De lay-out van haar blog vind ik lekker basic en vooral niet te druk! Ik hoop dat ze zo vaak mogelijk post want nu is het namelijk nog een beetje onregelmatig...

Voorstel stukje van Janiek:
Hallo allemaal!

Ik ben Janiek, 16 jaar oud en woon dit jaar in Frankrijk, zonder ouders helemaal in de franse cultuur ondergedompeld worden, met hopelijk als resultaat een vloeiend Frans sprekende ik! Hier in Frankrijk heb ik de smaak van het bloggen te pakken gekregen, ik schrijf voor mijn vrienden en familie een blog over mijn avonturen in Frankrijk.Naast de passie voor talen&Frankrijk heb ik een passie voor theater en films en wil daar ook erg graag mijn beroep van maken, het liefst producent of regisseur. Musicals bezoek ik zo vaak mogelijk en ook figureren in verschillende tv series of films vind ik leuk om te doen om zo meer van het proces van een film opnemen te weten te komen. Om eerlijk te zijn vind ik het soms leuker om de Making of... te zien dan de film zelf. Daarom staat mijn blog helemaal in het teken van Theater, Films, TV en boeken. Ik hoop dat jullie een bezoekje brengen en dan ook wat vaker terug komen!

Janiek, pannenkoeken aan het bakken in haar gastgezin



Wat vinden jullie van Janiek haar blogs en wil je ook eens door mij in het zonnetje worden gezet? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment