Bijbaantjes: heb jij er 1?

Ola people!
Heel veel meisjes van mijn leeftijd hebben tegenwoordig een bijbaantje; achter de kassa, vakken vullen, kledingwinkel... Noem het maar op. Zelf loop ik 1 keer per week folders van Netwerk VSP. Ja het is een rot werk maar het verdient wel! Voor 1,5 uur lopen krijg ik minimaal tien euro. Het leuke is van folders dat ik rond deze dagen Eindejaarskaartjes mag lopen. Vorig jaar heb ik zo ongeveer 250 euro opgehaald, het aantal huizen wat ik heb is 248. Jammer genoeg heb ik niet alle huizen kunnen lopen omdat niet iedereen er natuurlijk altijd is.
Waar ik heel erg benieuwd naar wat jullie doen om aan de kost te komen. Als ik 16 ben (in mei) wil ik sowieso stoppen met mijn folders en overstappen naar werk in een kledingwinkel. Weet iemand toevallig hoe dat verdient?

Heb jij een bijbaantje en waar precies? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment