Column: Passion for Polish

Ola people!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne tweede Kerstdag, ik wijd geen heel artikel aan de tweede Kerstdag omdat ik dat gisteren al heb gedaan voor de eerste Kerstdag. Vandaag is het natuurlijk weer columntijd!! I'll hope you all enjoy.

Hee allemaal,
Als eerste wil ik jullie natuurlijk nog fijne kerstdagen wensen en alvast een stylish 2012! Ik wil jullie als eerste laten zien wat ik deze twee weken aan nagellak heb gekocht. Hier zal ik ieder artikel mee openen. Ook zal ik natuurlijk wat simpele swatches laten zien, die ik op mijn nagelwielen heb gemaakt. Van links naar rechts zijn het Icy Princess (nr.80) van Essence, een mooie zilveren kleur die je heel leuk kunt gebruiken deze kerstdagen. Er lijkt een beetje rode gloed in te zitten, maar dit komt alleen door de belichting. Hij kost €1,29 en is onder andere te koop bij Kruidvat. De tweede is Casablanca (nr. 110) van Herome. Het is een ontzettend mooie zacht paarse kleur met een hele fijne koperkleurige shimmer. De laatste is Abu Dhabi (nr. 145) en is ook van Herome. Op de foto lijkt hij oranje, maar het is een hele fijne gouden lak. De lakken van Herôme zijn bij Douglas te koop voor €6,95 en bij sommige drogisterijen voor €7,50.





Naast het showen van mijn aankopen, zal ik ook een van deze lakken gaan swatchen en reviewen. Ik heb gekozen voor Casablanca, gewoon omdat het een ontzettend mooie kleur is. Zoals ik al zei, is het een lievige paarse kleur met een koperkleurige shimmer. Ik heb het niet goed kunnen fotograferen, maar daarom zou ik zeggen, koop hem zelf want het is écht een mooie kleur. Het eerste laagje was al meteen heel doorzichtig en dat was best jammer. Hij dekte pas na 3 laagjes en er had eigenlijk nog wel een 4elaagje overheen gekund. Hij lakt wel ontzettend fijn, hij is wat dunner dus het is makkelijk aan te brengen. Ook laat het geen strepen achter. De foto hiernaast is een beetje wazig, maar je kunt in het flesje en op de nagels, best goed de shimmer zien die erin zit. Het is echt super kleurtje.
Wat zijn de voordelen van dit lakje?
+ Hij lakt heel fijn en streeploos
+ De kleur is heel mooi en echt niet standaard
+ Prijs-kwaliteit verhouding is goed
+ Is makkelijk verkrijgbaar
+ Hij chipt niet snel
+ Droogt snel, maar droogt niet op aan het kwastje
Wat zijn de nadelen van dit lakje?
- Hij is opzich nog best wel duur, namelijk €6,95
- Hij heeft 3 laagjes nodig om mooi te dekken
- Omdat ik bij de Gamma werk, slijt het snel aan de randen


Als laatste wil ik jullie showen wat ik op dit moment op mijn nagels heb. Ik was een beetje aan het googlen naar leuke kerst nail-art en heel veel dingen waren echt ontzettend hoog gegrepen. Ik zag iets heel leuks, maar had geen dunne kwastjes dus het leek redelijk onmogelijk. Na veel prutsen is het eindelijk gelukt. Aan de tips heb ik 3 laagjes Abu Dhabi van Herome. Op de duimen heb ik met Run Forest Run van Catrice kleine blaadjes gemaakt door de meeste nagellak van het kwastje te vegen en met een bijna droog kwastje een beetje te tekenen. Daarna heb ik met Fame Fatal van Essence twee stipjes gezet door de achterkant van een sateprikker in de nagellak te doen en een stipje te maken. Ik heb het geheel, natuurlijk, goed laten drogen en gelakt met de topcoat van Catrice.
Mijn vraag aan jullie is: Doen jullie met de feestdagen nog iets speciaals met jullie nagels? Lakken jullie ze felrood, zilver, goud? Of maken jullie hele kerstbomen en kerstmannen?
Groetjes :)
Dit was alweer het tweede artikel van Sharity, hier kun je het eerste artikel teruglezen.
Wat vinden jullie van haar tweede artikel en wat willen jullie graag van haar lezen? Laat een reactie achter!
 Liefs, Mariette
PS. Sorry voor al die lege ruimtes alleen Blogger werkt nooit heel goed mee met de foto's.

0 comments:

Post a Comment