Op de planning: wintersport naar Tsjechië!

Ola people!

Zoals beloofd ga ik vandaag wat meer vertellen over mijn vakantie, ik ben namelijk op dit moment onderweg naar Tsjechië. Maar een paar kilometer onder de grens van Polen en dus ook dichtbij Duitsland. Gisteren zijn we al vroeg met de auto vertrokken en we hebben overnacht in een hotel in Duitsland. Thank god hebben wij tv-tjes in de auto dus echt verveeld ben ik niet geweest.
Voor de derde keer in mijn leven ga ik skiën en de vorige keer vond ik het echt heerlijk om te doen, helaas ben ik wel een real koukleum dus ik ga mij voor op de piste dik aankleden. Hopelijk komen we tijdens het skiën niet terecht in een of andere sneeuwstorm want dan wordt het niet echt genieten met mij.
Bij de A zitten wij zo ongeveer
Natuurlijk hoop ik echt dat er een beetje veel sneeuw ligt want anders is er geen drol aan. Wat jullie misschien ook wel leuk vinden om te weten is dat ik mijn Canon mee neem en zeker ook heel veel foto's ga maken, verder gaan we met de Poolse vriendin van mijn vader en haar dochter op vakantie. Dat vind ik best wel spannend omdat ik  die dochter alleen nog maar via Skype heb gezien, maar ik ga het sowieso gezellig proberen te maken!

Gaan jullie nog op wintersport en zijn jullie wel eens naar Tsjechië geweest? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariettte

0 comments:

Post a Comment