Wishlist for december!

Ola people!
Je zou het gewoon bijna vergeten, je maandelijkse wishlist opstellen! Deze maand is natuurlijk extra speciaal omdat Kerst er aan komt, Sinterklaas hebben we (jammer genoeg) al gehad maar Kerst is ook super leuk. Mijn wishlist voor deze maand is:

- Een nieuwe lens voor mijn Canon EOS 550D
- Laptop
- Mooie jurk voor Kerst
- Nieuwe zwarte panty
- Hakken
- Blazer (nog steeds niet de perfecte gevonden...)
- Warme trui voor als de winter er ooit aan komt
- Nieuwe spijkerbroek van de H&M
- Vestjes

Dit was het weer! Zoals jullie kunnen zien staat er voor deze maand niet zo heel veel op maar de eerste twee wishes zijn toch wel aardig prijzig. Gelukkig voor mij mag ik deze maand mijn eindejaarskaartjes gaan lopen van mijn folders en met ong. 250 huizen is dat lekker binnen halen!

Hebben jullie voor deze maand een wishlist of alleen speciaal voor Kerst? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment