Review: sample herbacin handcrème

Ola people!

Het is alweer even geleden dat ik van een product een review heb gedaan. Vandaag wil ik een handcrème sample behandelen die ik een tijdje terug veel gebruikt hebt: wuta kamille van Herbacin. 

 Ik vind het echt een heerlijke handcrème, het is super snel ingetrokken en je handen zijn bijna meteen heel zacht, ook voor je nagelriempjes is het erg fijn, ze worden best wel zacht en je kan ze dan makkelijk terugduwen met een bokkepootje.
Het bakje is misschien best wel klein maar gek genoeg heb ik er best wel lang mee gedaan! Helaas ben ik vergeten hoeveel er in zat... Ik gebruikte de crème bijna elke avond en soms ook in de ochtend. 
Als ik de handcrème ooit ergens in de winkel zie in een groter potje ga ik hem zeker kopen.

Kenden jullie deze crème en weten jullie misschien waar je het kan kopen? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment