Column: A dutch girl in la France!

Ola people!
Weten jullie nog dat ik had geschreven over de twee blogs van Janiek? Zij had gelezen dat ik een gastcolumniste zocht en wilde dat wel voor mij doen!! Daar zei ik natuurlijk geen nee op en haar "voorstelstukje" van het artikel Blog in het zonnetje! is eigenlijk een voorstel stukje voor haar eerste artikel op mijn blog. Sharity is mijn andere gastblogsterdus ik heb nu wel 2 columnisten op mijn blog, waar ik super blij mee ben.
Oké and now come to business. Zie hier, het eerste artikel van Janiek!

Street trends in Parijs!Aangezien ik vorig weekend in Parijs was heb ik even goed opgelet hoe daar de echte Françaises zich kleden! Helaas regende het en was het koud dus alle echte fashionista's hadden zich verstopt in hun inloop kasten. Maar op de Champs-Elysée en omgeving wel wat dingetjes op gepikt!
 
De regenlaars:Ja, gewoon de ouderwetse groene/blauwe/beige regenlaars is helemaal hip als het regent! Deze versies die de dames droegen hadden wel een edgy touch, met een stoere hak en een gesp (zoals op de foto). Combineer ze met een leuk panty of maillot met een leuk tuniekje. En sowieso met een lange jas! (Het liefst een trenchcoat met een Sherlock Holmes tintje).
 
Wanten:
Ze zijn niet het meest praktisch, en ook niet echt fijn als het regent, maar wollen wanten zijn het helemaal! Zeker nu het hier in Frankrijk het ook wat kouder word. Bij H&M zijn leuke te vinden voor niet al te duur! Koop ze met een printje als je een even jas hebt, en zorg dat je muts match. Maar niet hetzelfde printje.
 
 
Dit was het eerste artikel van Janiek.
Ik vind de laatste foto van Burberry very stylish. De apart hakken, de jas, de oker kleurige handschoenen, yes I like it!
 
Wat vinden jullie van Janiek haar eerste artikel en zijn jullie wel eens naar Parijs geweest? Laat een reactie achter!
 
Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment