Voornemens 2012: always difficult...

Ola people!

Voornemens zijn altijd moeilijk, tenminste dat vind ik... Ze bedenken zijn echt geen probleem voor mij maar de uitvoering, tja daar gaat het mis.
Toch wil ik het (net als elk jaar) weer gaan proberen en deze keer de meeste (of allemaal!) langer dan een week volhouden. Keep on reading and most important: Enjoy!

1. Blog goed bijhouden. Ik ben nog maar 3 maandjes aan het bloggen en nu merk ik al dat het best lastig voor mij is om het goed bij te houden, elke dag een artikel lukt net maar het op tijd online zetten niet altijd. Ik lees het zo vaak dat je moet voor schrijven en dat wil ik dit jaar zeker aan doen.
2. De statistieken hoog houden. Ik weet niet waarom maar sinds een tijdje zijn mijn mooie statistieken een stuk lager gaan staan. De meeste tijd had ik het wel tussen de 100 en 200 (waar ik mega trots op was) en soms een uitschieter maar tegenwoordig zijn ze echt laag... Ik durf niet eens de getallen te noemen. Dit jaar wil ik ervoor zorgen dat ze weer vrolijk tussen de leuke getallen zitten en het liefst natuurlijk meer.
3. Zo veel mogelijk reacties plaatsen. Ja ik weet het, een best raar voornemen maar hier door gaan mijn statistieken ook aanzienlijk omhoog, sowieso vind ik het heerlijk om andere blogs te bezoeken. Wat wel zo is, hoe leuker de reactie hier, hoe sneller ik je ga volgen en bijna elke dag bij jou een reactie ga plaatsen.
4. Geld gebruik in toom houden maar wel dingen kopen als ik ze verdien. Ik ga best wel goed met mijn geld om, al zeg ik het zelf. Maar de laatste tijd geef ik wel vrij veel uit. Daarom wil ik aankomend jaar wat voorzichtiger met mijn geld omgaan.
5. Gezonder eten en gaan sporten. Oké hoe cliché wil je het hebben maar ik wil het echt! Ik ben nog steeds bezig met het modellen gebeuren maar iets minder actief. Hierdoor ga ik slechter eten en gaan mijn maten ook de verkeerde kant op. Ik hoop dat ik in 2012 goed ga eten en sporten. Misschien weer elke week hardlopen en ook touwtje springen?
6. Toetsen goed van te voren leren en het schoolwerk beter bijhouden. Ik zeg het eerlijk, al een tijd verwaarloos ik school best erg. Mijn motivatie is niet meer wat het was en daar baal ik best van. Samen met mijn ouders wil ik een goed leer en maak schema maken voor school.
7. Niet meer nagelbijten. Voor mijn doen heb ik dit best lang niet gedaan maar sinds kort doe ik het weer, gek genoeg bijt ik ook mijn nagelvelletjes waardoor mijn nagels er al helemaal slecht verzorgt uitzien.
8. Van het leven genieten. Dit geld (hopelijk) voor iedereen, geniet meer van je leven en ja, fouten maken hoort daar ook bij. Vallen en weer opstaan, that's it all about. Doe is een keer ook iets liefs voor een ander en ga zelf iets doen wat je eigenlijk nooit zou doen.

Wat zijn jouw voornemens en herken je ook een paar van mij? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment