Give-away gewonnen bij: Fashion Cranberry

Ola people!


Als aller eerst: sorry sorry sorry dat ik het vanochtend niet had geplaatst maar ik was vergeten om de foto's in te voegen.
Vorige week heb ik erg leuk nieuws gekregen via Bloglovin', ik had een jurkje van de Vila gewonnen bij Fashion Cranberry! Ik was natuurlijk heel erg verast omdat ik het gewoon was vergeten dat ik aan deze give-away had meegedaan... Als ik het jurkje in de winkel zou zien hangen zou ik het niet hebben gekocht omdat het niet echt mijn smaak is maar nu ik het jurkje heb vind ik hem super!
Ik heb of course speciaal voor jullie foto's gemaakt van mijn jurkje.
Aanfoto van het jurkje

Het jurkje


Wat vinden jullie van mijn jurkje en hebben jullie ook eens iets gewonnen? Laat een reactie achter!


Liefs, Mariette

PS. Wat wel grappig is dat ik niet zo lang geleden een Pink Ribbon armbandje bij Fashion Cranberry heb gewonnen.

0 comments:

Post a Comment