Toetsweek: help!

Ola people!


Gisteren is mijn toetsweek officieel begonnen, ik heb gelukkig al 2 toetsen van de 7 gehad. Vandaag heb ik er één morgen twee, donderdag één en vrijdag weer één. 
Ik heb echt nog nooit een toetsweek gehad dus dit is zeker wennen voor mij, het fijne hier aan vind ik wel dat ik na mijn toets lekker vrij ben. 
Wat ik wel stom van mijzelf vind is dat ik altijd heel goed kan plannen maar de uitvoering gaat minder, ik word door zoveel dingen afgeleid! Gelukkig heb ik sommige vakken al goed geleerd maar voor de vakken die ik wat minder vind niet...Om mij meer hierbij te helpen heeft mijn moeder de computer helemaal voor mij afgesloten, dat betekend dat ik er alleen maar in kan als zij hem voor mij open zet (tijdslot). Vreselijk vind ik dit maar aan de andere kant helpt mij dit ook zeker!


Wat ik mij nou afvroeg is, hoe overleven jullie de toetsweek en leren jullie hier voor? Laat een reactie (tips) achter!


Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment