Site in het zonnetje: Bloglovin'

Ola people!

Iedereen kent deze site + app wel: Bloglovin'. Toen er rond ging dat GFC ging stoppen raakte iedereen een beetje in paniek en probeerden al hun volgers op Bloglovin' te krijgen.
Vandaag wil ik een "ode" brengen aan mijn (en vele andere) geliefde site. Elke ochtend klik ik trouw op het icoontje van Bloglovin' en kijk of er nog leuke berichten online staan, als er iets leuks tussen staat lees ik ze natuurlijk en laat soms ook een reactie achter. 
Ik kom nooit op mijn eigen Bloglovin' account maar ik heb wel even een printscreen er van gemaakt. Zoals je kunt zien heeft de mini printscreen van mijn site nog de oude lay-out.
Wat ik fijn vind aan Bloglovin' is:
- Al je favoriete blogs bij elkaar.
- Elke dag een nieuwe post, als je die van de vorige dagen nog niet gelezen heb staat hij op "open".
- Je kan een bericht liken en zo ook makkelijk terug vinden.
- Als je een post niet leuk vind kan je op "mark as read" klikken.
- Duidelijke site.
- Als je naar je eigen blog gaat kun je zien op welke plaats in de ranglijst je blog staat.
- Je kan mij volgen via: Bloglovin!

Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie mij zouden willen volgen, wil je dat ik jou ook volg? Laat hier (of ergens anders in mijn blog) een reactie achter en ik volg terug.

Gebruik jij Bloglovin' en wat vind je er van? Laat een reactie achter!

Liefs, Mariette

0 comments:

Post a Comment